Alışveriş Sepetiniz Boş
Ödeme ve Teslimat
Kargo Şirketi:
Sitemizden yapılan her türlü taşıma işlemi yalnızca Çeşit Deposu tarafından belirlenen kargo şirketleri ile yapılır. Çeşit Deposu Yurtiçi gönderilerini şuan SENDEO Kargo ile gerçekleştirmektedir. Yapılan özel anlaşmalardan sitemizden sipariş veren tüm üyelerimiz faydalanmaktadır. İade, değiştirme gibi işlemlerde taşıma ücreti müşterimiz tarafından karşılanır. Bu işlemler siparişin ilk gönderimi dahil tüm taşıma ücretlerini kapsayabilir. İşletmemizin kusuru nedeniyle meydana gelen tüm taşıma ücretleri www.cesitdeposu.com.tr tarafından karşılanır.
Kargo Süreleri:
Sitemizden yapılan her türlü taşıma işlemi yalnızca www.cesitdeposu.com.tr tarafından belirlenen kargo şirketleri ile yapılır ve teslimat süreleri kargo şirket/leri tarafından belirlenir. Sitemiz yalnızca kargoya teslim edilecek zamanı bildirmekle yükümlüdür. İstenmeden özel koşullar oluşması halinde bu süreler değişebilmektedir. Çeşit Deposu Samsun'dadır. Tüm hesaplamalar iş günü olarak hesaplanmalıdır. Cumartesi, Pazar günleri ve tatil günleri süre hesaplarken kullanılmamalıdır. Siparişiniz gönderildi mesajını aldıktan sonraki 3 gün içerisinde kargo elinize ulaşmazsa info@cesitdeposu.com.tr adresine bir e-posta göndererek kargonuzu takip etmemizi sağlayın. Kargonuzun size ulaşmadığı bilgisini 7 iş günü içinde bize bildirmediğiniz takdirde gönderim ile ilgili sorumluluğumuz sona ermektedir. Bu süre sonunda sorumluluk kargo şirketi ile alıcı arasındadır.
Kargo Güvenliği:
Tüm siparişleriniz anlaşmalı kargo şirketi tarafından sigortalıdır. Sigortanın geçerli olması için siparişinizi teslim aldığınızda kargo görevlisi önünde açılması gereklidir. Üründe bir hasar görüldüğünde rapor tutturarak bir kopyası alımalıdır. Zarar görmüş kargoyu kesinlikle teslim almayınız . Aksi taktirde siparişiniz gönderilmiş kabul edilecektir. Tereddütte kaldığınız durumda 0(362) 420 09 71 (pbx) nolu telefonu arayarak yetkililerden de bilgi alabilirsiniz. Kargo Kontrolü: Paket size ulaştığında fiziksel olarak zarar görüp görmediğini kontrol edin. Ezilmiş, yırtılmış, açılmış paketleri mutlaka kargo yetkilisi eşliğinde açarak kontrol edin. Beklenmedik bir durum oluştuğunda, paketi teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak ile tespit ettirin ve sigorta tarafından karşılanmasını talep edin.